Klickat hem


Nu har jag shoppat hem lite mera saker då.. ;P Tänkte att ni kanske ville se mina fina saker.. =D



Har beställt hem dessa snygga skor... Klacken är på 11,5 cm så får se hur det går.. Men tror det kommer gå bra att gå i dom så.. =D Lär väl komma slutet på denna månad, så jag får ta och berätta då vad jag tyckte.. =D

Mitt andra köp var denna fina bh:



Har så dåligt med fina BH:er med spets eller broderi.. Och den var ju super gullig så, Näe jag tror det blir skita bra.. Får den förmodligen slutet av denna vecka.. Får skvallra lite då vad jag tyckte om denna med.. =) Ja det var allt.. Har inte handlat mera, för detta var inte så billigt om man säger så.. ;P Men måste få köpa någon fin julklapp till sig själv.. eller hur? =D

Men hare bra dudeeeeeeees så länge.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0