Torsdag natt


Faan vad kul, min statistik har åkt uuuuuuupp... =D Inte så mycket, men nöjd är jag ändå för det.. =D Kul ju.. hihi.. I morgon funderar jag på att gå på stan en stund.. Tänkte kolla efter nya byxor.. Har blivit så jävla fett så kan ju inte ha mina jeans. Och jag har ingenting att skylla på heller varför jag är tjooooock.. =( Tänk om man kunde säga att man var med barn.. haha, men det kommer inte jag bli på ett bra tag kan jag lova er.. =P Jaja, jag har inte så mycket mer att säga.. JO att skit Timrå förlorade på HV71.. Men det förstog man ju.. =( Jaja nu ska jag sussa för ska nämligen upp tidigt i morgon.. =) Så på återseende.. ;P

Natti natti.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Eleni

Det är jag som är här och smyger och hjälper din statistik ;) Hoppas allt är bra! Kram Eleni

2010-03-19 @ 17:34:10
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0