Hej hopp

Är så himla trött nu för tiden.. Sover INGENTING på nätterna, ligger bara vrider och vänder på mig.. =( Igår hade jag kvaletetstid med älskade Erika, vi var på birsta och strosa runt.. Vart på tiden att hitta på nåt, för evigheter sen sist.. Så det var guld värt.. Hittade lite att shoppa faktiskt.. =) Sen gjorde jag inge speciellt när jag kom hem.. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Har lust att gå ut och göra når för det fina vädret.. Men får se vad som händer och sker..

Sen är jag så jävla less på allt tjaffs öööööööverallt heeela jävla tiden.. Varför kan ALDRIG saker och ting bara vara BRA?? Näe man ska alltid ha nåt skit. Är så himla less på de.. Men det kommer nog alltid att vara någonting... Man kommer nog aldrig få en lugn stund för sig själv.. Det måste hända någonting snart, för klarar inte av det som det är.. Men får se nu vad som händer när visa saker kommer bort.. Men men, nu ska jag fortsätta kolla på tv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0