HOPPSAN

Jaa hoppsan kan man lugnt säga om denna dag eller morgon.. Fick sov morgon i morse, skulle börja nio.. Men vet ni när lilla jag vakna? JO HALV TIO.. Va.. Herregud.. Så kom till jobbet strax efter tio.. Smått less. Sover över JÄMT nu känns det som.. =( Men nu ska det fan bli skärpning med det.. Jaa, min dag bestog av jobbning till halv ett, ett var jag hos frissan och klippte och färgade.. Efter det for jag hem med Hugo, så for pappa och jag mötte upp älsklingen på bommen grillen, så käkade vi thaimat.. MUMS.. Efter det stack vi till Jenny, Stefan och Nova och umgicks bara.. =) Åh go Nova kom upp krypande i min famn, gounge.. =) Så har min dag sett ut..

Imorgon blir det jobb och efter det vet jag inte vad som händer. Men klockan sju på kvällen ska jag åka och fixa naglarna mina i alla fall.. =) Så skönt, för nu börjar dom bli lite väl låååånga.. ;P Sen var jag bra sugen att gå ut med min älskade Erika på Lördag, men hon var nog inte så sugen och fråga om hon får vara ledig.. =( Tråkigt.. För ville gå ut med henne när det väl är MYCKET folk ute.. Men men.. Kanske nästa helg sa hon.. ;P

Sen vill jag fixa någon lägenhet, för verkar inte hända någonting här hemma med huset och allt. Och jag vill verkligen ha MITT egna hem.. Som jag kan göra vad jag vill med och fixa som JAG vill.. Så jag tror det blir till att söka lägenhet.. =/ Men hade helst tagit över barndomshemmet.. Men men.. Får väl se hur det blir med det.. Men nu ska jag lägga mig för ska fan upp i TID i morgon.. ;D



Saknar lite våra ute kvällar gumman.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0