Vemdalen

Jaa nu var det ett tag sen jag skrev, men nu har jag lite att berätta i alla fall. =) I fredags efter middag for vi till Vemdalen och med oss hade vi Johnny,Sara och Olven.. Vi kom fram runt nio på fredag kväll, den kvällen bestog av att varva ner och bara mysa på.. Lördag gick vi upp tidigt runt halv åtta, åt frukost for till backen och åkte från ca 11 till 16.30 FY FAN vad vi var slut.. Och dra mig baklänges.. Vad jag slog mig.. Slog huvudet rejällt UTAN hjälm, så slutade med att vi hyrde hjälm. Men tro inte att jag slutade gjorde illa mig, nej nej, huvudet en gång till höften två gånger knä vred jag fan nästan av, jaa och massa små vurpor.. Men fy satan vad roooooooligt vi hade.. Efter backen på lördag så ställde Tomas och jag och lagade nyårfile heter den med kokt potatis. Tror det var uppskattat.. Sen skulle vi på "krogen" så vi gick och vilade runt åtta, väckte alla runt halv tio på kvällen.. Slutade med att vi satt hemma i stugan och spelade plump.. Vem vann? Jo JAG för en gångs skull.. ;P Sen vid ett tiden gick Sara och jag och la oss och grabbarna var uppe och spelade poker och drack öl.. Söndag, vaknade vi halv åtta, Sara kom in med dammsugaren med.. hehehe.. Söt tjejen.. Hon var så duktig och städade.. =) Efter vi städat och packat allt in i bilarna, då for vi till backarna igen.. Åkte från tio till tre kanske.. Och vädret var ju bara KANON alltså, man kunde inte ha begärt bättre.. Åkningen gick bättre för alla den dagen tror jag faktiskt, trots all värk vi hade.. =) Men kul hade vi... UNDERBART.. Hoppas resten av gänget tyckte det med.. =) Måste bli fler gånger.. =)

Idag vaknade jag tio, fick samtal strax efter tolv.. Att Jenny och Stefan skulle få en POJKE... =D Så jävla kul.. Tomas ska ju bli gudfar till lillen med.. Säger bara de, stackars föräldrar.. ;P Efter ett for jag till Jenny och Stefan och umgicks bara.. Jenny och jag beslutade att vi skulle GÅ och hämta Nova deras dotter på dagis. Det är inte så långt ifrån där dom bor. Säger det, hahaha vi gör nog aldrig om det igen.. ;) Ojojoj.. <3 Sen var det middag på Max med älsklingen och pappa.. Å nu sitter jag här.. Tänkte snart lägga mig med, ska upp och jobba i morgon.. =D Wiho ser faktiskt fram imot det.. =D

Vemdalen


Lillkillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0