WOHO

Jag har inte haft lust att blogga som ni märkt.. Man tappar suget då det är inga som läser.. ;P Men min helg har varit bra.. Var ut, hade roligt båda dagarna.. Var ut med Malin nykter i fredags och dansade jävulen på dans golvet.. ;P Som sakt man äger där.. *haha* Lördag drack jag med pappa.. Hehe fan i mig vad pappa vart full.. HAHAHA.. Men vi hade roligt.. Jag vart rund under fötterna med, men hade jag tagit en till cider då jäklar.. ;P Men dansade och hade roligt då med.. Vi skulle ut på en skoter tur igentligen på dagen med gänget från Momento, men vart inte av.. =( Så hoppas det blir på löningshelgen istället.. =) Sen igår, var vi hos Erika och Daniel och åt tacos och kollade på Hämnden som inte var sådär jätte bra faktiskt.. Men var mysigt att få umgås sådär med dom.. =) Ja det var helgen lite kort fattat.. Idag har vi varit och firat Älsklingens bästa vän Stefan som fyllde hela 27 år.. GRATTIS fesen.. ;P Så dom bjöd på gå fika.. I morgon var det tänkte att jag ska jobba, men måste med hundarna till veterinären, för vaccin och hälsokoll.. Jaa så blev inge jobb.. =( Men sen så, onsdag till fredag.. Ja just det, får vi låna stuga i fjällen i helgen så drar Sara, Johnny, Tomas och jag dit på fredag och kommer hem söndag kväll.. Så det får vi reda på i morgon om vi får låna stugan.. =) Vore KANON.. Har ju velat åka några år nu.. ¨Har ju aldrig blivit av. Men nu har vi haft den som pushat oss hela tiden och hon heter Sara. Så det tackar jag för.. För då brukar saker och ting bli av.. ;P Satt och lyssnade på en låt nyss. (finns längst ner i inlägget) Så vart jag sugen på festa med min älskade ERIKA.. Supa och dansa.. Fy fan vi brukar ALLTID ha roligt tillsammans.. <3 Men nu ska jag ta och lägga mig, ska kliva upp i tid i morgon tänkte jag.. ;P




Så SJUKT BRA låt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0