Dåligt


Jaa nu mår man ännu dåligare, mår ungefär likadant som innan jag vart sjukskriven.. Så det är inge vidare med en nu.. =( Inge kul faktiskt.. Sen har en j*vla idiot f*tta du vet vem du är, sakt att jag stöter på andra killar.. HAHAHA, roligt va.. Som om jag skulle vilja förlora Tomas för någon annan.. Haha NÄE skulle INTE tro det.. Jaja men det är bra att han litar på mig till 100%, det är det viktigaste. Men blir ändå förbannad för att man blir anklagad för nåt som inte är sant. Denna dam sa att det värsta hon vet är när det går falska rykten, vad fan gör hon nu? Jo sprider falska rykten.. Smart dam.. haha näe.. Men men, låt henne hålla på.. Har hon inge bättre liv än att förstöra för andra, så synd för henne då.. Hon kommer inte komma långt i livet i såna fall.. Eller vad säger ni?

I helgen har man haft det rätt bra faktiskt.. Var ut fredag och lördag.. Fredags var man på fem kamp på gokart center. Det var sketa kul, tills man höll på svimma.. Vet inte alls vad det är, har varit så hära snart i en vecka.. Men skit samma.. Sen efter fem kampen gick vi på resturang Viktoria och åt. Kung namnet dessutom.. =D Sen efter det drog vi ut på krogen. =) Var dött men mysigt. Sen igår, var man ut med och dansa j*vulen med min älskade vän Malin.. =) Roligt hade vi det, så länge det varade. =D Och idag tar man det bara lugnt, har städat hela lägenheten med älsklingen, för imorrn fyller han 24 år.. Så då kommer det massa släktingar till honom så man måste ha rent och fint då.. =D

Sen ska jag hämta min älskade vovve hos mamma och pappa.. =) Saknar efter henne faktiskt.. =( Så det ska bli kul att få träffa henne.. Och nästa helg är det seminarium (läger) med kung fu klubben.. Så det blir en jobbig helg, men roligt.. =D Aja nu ska jag sluta babbla, hihi.. Här kommer det lite bilder från helgen. =)
Hare bra mina kära läsare. =)

image5
Min vovva Kitty

image6
Min älskling. Finns ingen bättre än duuuu.. Älskar dig mest. ("v")

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på er mina vänner
jag vill bara önska er allt lycka
och ni ska ha det bra med allting ni gör

wich you from all my heart all the best
karim

2008-05-02 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0