De var inte igår! =P


Hejsan!

Det var ett tag sen man skrev nu igen.. =P Sorry för det mina kära läsare.. =P Jag har inte gjort så mycket sen jag skrev sist faktiskt. Ja älsklingen har börjat jobba igen på skolan, där han trivs.. Det är viktigt, vill min älsklings bästa så. =) Men men.. I helgen har man tagit det riktigt lugnt faktiskt. Var på stan och snackade lite med folk i helgen och det var trevligt faktiskt.. =) Sen har jag inte gjort så mycket mera.. =P Längtar tills fredag då man får pengar IGEN, faan det har varit en jobbig månad detta.. =P Men det ska det blir ändring på.. =D Aja jag lägger upp lite bilder på mig från helgen.. =)

Ha det så bra så länge kära läsare.. =)

image15
Väldigt nöjd med denna bild faktiskt.. =P
image16
Är lite suddiga för har knäppt med mobilen. ;P
image17
Å sista.. =)


GOD NATT..... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0