Denna dag


Hejsan!
 
Idag har min älskling fyllt år.. Han fyllde 24 år idag.. =D Men han har inte fått någon present av mig än, för det får han i morgon.. ;P Så idag har vi haft en massa besök av hans familj och släkt, det var faktiskt roligt. Fick bjuda på lite fika och kaffe.. ;P Sen har vi tvättat idag och hämtat min vovva.. =) Sen har vi inte gjort så mycket idag faktiskt. Fick besök sen på kvällen av Tomas bästa kompis Micke. Det var trevligt med. =P

Imorrn ska jag med mamma på sjukhuset, hon går också på samtal som jag. Och efter det ska vi på Coop sen ikea tänkte jag, måste hitta något billigt påslakan till mitt stoooooooora täcke som är 240 brett och 210 långt. Det är stoooort.. =D Men det är mysigt. ;P Sen kanske man ska på stan och titta på ett par byxor, men vet inte, jag får se.. =P Får se hur ekonomin står till först och främst. =P Jaa sen har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta om denna dag, får se om jag kanske skriver mera i morgon istället.. =P Men nu ska jag duscha och sen hoppa i sängen och sussa för man ska upp i morgon som sakt. =P "Tidigare" än vanligt.. hehe.. =P
Sov gott mina kära läsare.. =)

image11
Min vovva Kitty.. =) Just nu ligger hon under min stol med.. =P Ska gosa med henne nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0