Herregud


Hej!

Herregud kan människa j*veln lämna mig ifred f*rf*n, blir så förbannat less på henne, faan hon kan ta och lägga sig i sitt liv och fixa till det istället för lägga sig i mitt.. Har hon inge bättre liv än det? Tror nog inte det.. Är less på denna människa. Hon värkar inte fatta vad lämna mig ifred är.. HERREGUD...... LÄMNA MIG IFRED... Faan här försöker man få till sitt liv eftersom man mår inge bra, Näe då ska en idiot människa komma och förstöra mera.. Har hon inga vänner, så hon försöker bli kompis med mig igen? Haha då lyckas hon inte för hon kommer aldrig någonsin få tillbaka mig..

Jaja, idag har man inte gjort så himla mycket.. Var till birsta idag med mamma, och köpte lite små saker.. Och mat.. =P Sen var jag och hämta en sak till bilen på mekonomen i Nacksta, sen precis efter det fick jag ett ss där det stog, hoppas spindelleden passar tjejen, då var det ena killen där som "jobbade" där som smsa mig.. Haha, det var lite roligt.. =) Sen kom jag hem och lagade mat sen vart det träning.Och nu sitter man här och är sketa trött, ska lägga mig aldelless strax, för håller på att somna här.. ;P

Imorrn ska man laga bilen så det kommer igenom besiktningen, sen blir det barnträningen.. =) Och senare blir det bara att sitta hemma och mysa.. =P  Jaja nu ska jag äta lite och sen hoppa i sängen och sussa, för är så himla trött..
hare bra mina kära läsare.. =)

image12
Här duschar jag min älskade vovva.. =P Hon är så sött, mitt hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0