Jobbigt!


Nu känns allting jobbigt, det har det gjort ett bra tag nu. Vet inte varför. Är faan på botten igen, vill inte det.. =( och pappa klagar faan bara på en hela tiden, det är bara min älskade bror som gör rätt, men det förtjänar han inge snacka om det, men man kan väl få lite beröm själv någon gång?! 

Och helgen som var, hade man sketa tråkigt, gick och la mig elva på Lördagen. För Tomas ville inte ut på krogen.. =( Men tydligen så var det inte mycket folk ute heller.. =P Sen har man fått kört en massa till mina föräldrar för pappa och fått influensan.. ursa, så nu kan man inte vara i närheten av honom för han smittar mig på ängång. Blä influensa vill inte jag ha.. Har haft det en gång och det räcker för mig.. =)

Idag var man på jobbet och hälsade på, det var så härligt att komma dit, men jobbigt också. En flicka där är så himla go, hon kom och kramade mig på en gång höll faan på gråta då jah.. Sen gav hon mig två teckningar med.. =D Det var roligt.. Och alla var glad att se en där med. =) Ska väl dit nästa fredag kanske och hälsa på.. Får se. Men det blir inte att jobba än på ett tag, får vara sjukskriven ett tag till, för det var alldeless för jobbigt att komma dit än så länge. Men men.. Jag SKA börja jobba igen, för det vill jag, älskar det där jobbet.. Älskar det dära dagiset.. Det finns inget bättre.. Har gått där själv när jag var liten.. ;P

Näe nu ska jag ta och kolla på film och efter det ska jag hämta ett par kompisar från tågstationen som kommer hem efter dom varit i Skåne nästan.. Sen ska man sova.. =) Och upp till en ny dag i morgon. Får hoppas på att den dagen är bättre än denna.. =) Aja Sov så gott kära människor.. =)

image4
Gran Canaria.. faan saknar det, vi hade det så skönt och bra där älskling.. =) Älskar dig mest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0