Vicky


Varför tar aldrig skiten slut??
Vad gjorde för att få detta? Har förfaan inte ens gjort dig nåt och ändå håller du på så hära.
När man litar på en person och berättar allt för den, då ska väl inte den person dra upp skiten när man bråkar heller? eller hur? Men då vet jag, jag kan faan inte  berätta nåt för någon nu mera. Har varit med om detta en gång förut tänker faan inte göra om samma misstag.. NEJ... Oavsätt hur ont det gör att lämna.. =( Men jag är glad att jag har min kärlek Tomas.. Det finns inge äkta vänskap i denna värld. För varenda jävel sårar mig. jag var hård, men det du sa tog priset.. Jag har andrar vänner som du påstog att jag inte hade. Men det har jag, så jag klarar mig. Du hade ju sååååå många vänner så.. Kommer aldrig förlåta dig för detta.. Never..
Var det inte: until death *RIP* us apart? Haha trodde jag ja.. Aja lika bra detta, för du var jämt sur och arg på mig. Så jag måste erkänna att detta är nog lika bra.. Så slipper du mig i ditt liv.. Ha ett  bra liv. Ni som inte förstår detta inlägg så har jag blivit riktigt sårad av en nära nära vän till mig... Du vet vem du är..


Så känner jag mig just nu.. Men men thats life...


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

uscha då :(

2008-08-18 @ 21:58:43
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0