Vicky

Hihi Jaaaaag ;P


Ja, denna helg har varit rätt lugn faktiskt.. I Fredags så var jag bara hemma eftersom Tomas och Micke var och mekade med tomas fyrhjulling. Så nu är dom ute och åker för fullt.. =D Men så det var en lugn start på helgen, igår så var jag, Tomas, Micke, Zazza, Hellsen, Björklund, Sandra och Acke på Indals festivalen. Och jag tyckte det inte var en höjdare men men.. ;P Bättre än att ha tråkigt.. ;P Men vi kom dit när det var 1 och 45 min kvar av hela skiten, och 195 kr för det, de är lite väl mycket. Men du pratade vi med ena som tar betalt och det slutade med att vi betalade 100 kr per person.. =) Det är inte illa, eller hur? Sen drog in mot birsta för den skulle vara sista bilträffen där igår, men det var dött när vi kom dit, men det var inte så konstigt klockan var ungefär 2.00 på natten så. Men sen drog vi på max och käkade lite. Sen vart det hem färd. =) Och idag, så har det inte hänt så mycket ÄN. ;P Har följt med Tomas, Micke och purre när du körde lite i ågroppen. Sen skulle dom åka någon annan stans men då for jag hem istället så nu är dom och åker någonstans i Veda. =P Men dom kommer väl snart hem. Sen lutar det mot att Tomas och jag ska åka och hälsa på Jenny och Stefan en stund.. =) Ska bli mysigt för det är så roligt att vara med dom. =) Sen är jag lite orolig för min gumma Malin. Fast vi är fortfarande osams eller vad vi är. Men är orolig för henne och finns alltid för henne. För hon är min sis och kommer alltid vara. Någon måste stötta henne och vad gör inte äkta vänner? Stötar. Men men, det kommer lösa sig med henne det vet jag. =) Jaja, men nu ska jag vila lite framför tv så jag kanske uppdaterar senare. Fårse om jag orkar.. =p Men men..

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss så länge.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0