Vicky

Stefan och Jenny


Idag var tomas och jag med dom hära tuterduvorna. =) Dom är så fiiiiiina tillsammans.. =D
Förlåt Jenny men jag snodde bilden av dig på din blogg.. ;P Du får säga till om jag ska ta bort den.. ;P
Vi var där en stund idag eller det var rättare sakt hela kvällen. Det var så himla trevligt.. Förutom att jenny är så TYST.. =D Vi måste faan ses oftare ju.. =) Träffade Jennys vovve för första gången idag Wilma heter hon, och är faan en av världens goaste hund. =) Jag hade med mig Kitty till dom här sötpropparna.. Så Kitty fick fullt upp, med Paco och wilma. Men det gick ju super bra, i vanliga fall är Kitty rädd för stor hundar, men inte dom hära.. =D Super bra. För vi måste ta ut dom tillsammans och släppa lös dom. Faan vad roligt dom ska få ha då.. Busa och springa.. Myyyyyyyyys.. =D
Men, det är vad jag har typ gjort idag. =) Haft det sketa trevligt. =D Och nu sitter jag bara här och kollar på massa skit på internet. ;P Så nu ska jag fortsätta med det, för nu har jag inge mera att berätta.. ;P
Hare bra så hörs vi.. Skriver mera här framöver.. =D

Puuuuuuuss Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0