Vicky

Älskar dig mest..


Jaa det var ett tag sen man skrev. Skulle skriva igår men då funkade inte blogg.. =( Men nu skriver jag i stället.. I fredags var vi på krogen och det vart bara skit, för alla våra så kallade vänner sket rätt så mycket i oss.. Men men.. I Lördags tog vi det lugnt och kolla på film och myste på.. Samma sak i Söndags.. Igår gjorde vi samma sak.. haha.. Och IDAG, tvättade vi och åt middag, för en gångs skull gjorde vi mat själv spagetti och köttfärssås, de ni.. ;P Sen får vi in på träningen.. Och nu sitter vi båda vi en varsin dator. =) I morgon är det barnträning som gäller med.. Ni som inte vet vad vi tränar så är det kung fu.. =) Sen på Fredag ska vi äta smörgåstårta.. =D Tomas mormor fyller nämligen år då. Det ska bli trevligt.. =)  Är orolig för en viss person som står mig väldigt nära. Det är inte bra med han/henne.. Vill verkligen hjälpa... Finns här för dig.. Älskar dig massor.. Du vet vem du är.. Ja just det igår gjorde jag visst nåt. For till sollefteå (eller hur det stavas) Med pappa och älsklingen. För pappa ska operera ena sitt öga.. (Han är blind på det.) Men han skellar en hel del, så han vill fixa till det. Så han fick fara in ditt och prata lite med läkarna och så. Han ska opereras efter Nyår någon gång.. Och jag känner mig väldigt väldigt orolig. Fast det inte finns nåt att vara orolig för, för han har ändå ingen syn på det öga. Men det kan väl hända massa andra saker?? Eller? Men jag hoppas det går bra, det gör det säkert.. =) =/ Jag hoppas det blir en bättre helg denna helg.. För vill faan ha roligt någon gång med.. Känns som allt skit händer mig tamme f*n jämt.. vad är det för fel? Vad gör JAG för fel? Gör jag nåt fel?? Varför kan man inte bara få må bra? Få vara som det var förr eller till och med bättre. Jag säger inte att jag har piss och skit inom kärleken.. För det har jag verkligen INTE.. Tomas är det bästa någonsin, finns alltid där.. Men ni som tror att det räcker med kärlek, så kan jag säga ni har FEL.. För jag har verkligen det och har velat ge upp fler en än gång. Men då kommer Tomas in i bilden och hjälper mig.  Man måste må bra psykist med om man ska klara denna skit värld. Men men, det blir väl bra.. Ska sluta svammla nu.. ;P Jag hoppas mamma kommer ändra inställning snart. För tycker verkligen synd om min pappa.. Förlåt mamma men han förtjänar bättre än det du ger. Älskar er massor, men ni måste vara rädd om varandra med. Men ni är vuxna ni fixar säkert detta själva..

Det var ett tag sen man umgicks med Jenny och Stefan med.. Jag hoppas det är bara bra med dom och att det går bra med lägenheten och allt.. Man får väl ta sin tid och hälsa på där och dricka lite kaffe kanske.. =D Men dom kan ha ledsnat på oss också.. ;P Vad vet jag.. Ja jag har nog inte så mycket mera att skriva för stunden. Får se om man skriver mera senare.. om inte annat så skriver jag i morgon.. =)

Hörs senare..
Puss


Kommentarer
Postat av: jenny

vi har absolut inte ledsnat på er vad äre du säger:P haha det är bara att komma och dricka kaffe det :) det skulle vara roligt -

2008-12-03 @ 13:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0