Vicky

Här får ni en liten lista av mig.. ;P

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hum, har ingen aning faktiskt.. ;P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade faktiskt inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Gotland.. ;P

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja kan man lätt säga..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Kommer nog minmas hela detta år...

8. Vad var din största framgång 2008?
Vet inte..

9. Största misstaget?
Vet inte..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe tror inte det.

11. Bästa köpet?
Oj, har ingen aning..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När snön kom och skotern kom fram..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det är några..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte...

18. Hur tillbringade du julen?
Först med min familj sen Älsklingens.. =)

19. Blev du kär i år?
hehe aaa i min älskling som jag varit med i 4 år i Januari.. =D

20. Hur många one night stands?
jadu inga alls..

21. Favoritprogram på TV?
Ingen speciell..

23. Bästa boken du läste i år?
Tycker inte om att läsa böcker..

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen..

25. Något du önskade dig och fick?
Vet inte...

26. Något du önskade dig men inte fick?
hehe vet inte...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var på nöjeshallen, med ett gäng vänner och körde paintball.. Sketa kul.. =)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa det finns säkert nåt..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Samma som alla andra kanske?

31. Vad fick dig att må bra?
Kärleken, familjen och min "sis"..

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell

33. Vem saknade du?
Saknar Sandra (min kusin) Och Tomas farmor som var som en mormor för mig.. Saknar Tindra min före detta katt, och carmen min före detta katt, saknar mina undulater, saknar mitt gamla jag eller mitt bättre jag, saknar att må bra.. Mmm mycket jag saknar.. =(

34. De bästa Nya människorna du träffade?
Jaadu.. Ingen nämn ingen glömd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0