Vicky



Nu var det ett tag sen man skrev här.. det har varit jul och allt.. Och det är ändå inte så många som läser så bryr mig inte längre om denna blogg faktiskt.. =/ Jaa, i julklapp fick man, nagelförlängning av älsklingen, pengar av mamma och brorsan, tomas föräldrar fick jag svart servis.. =) Sketa fint. Och av tomas syster fick jag presentkort på gina. =) Så ska äl ut på birsta och shoppa snart tänkte jag.. =D Fick ni nåt ni önskade er då? Jag vart i alla fall nöjd med mina.. =) Denna helg har varit väldigt tråååååkig, har inte gjort något speciellt.. Förutom att jag har kört skoter sen i Torsdag så nu har man träningsvärk i underarmarna.. ;P Aja nu ska jag vara social med min bror, hans tjej och min älskling.. =D

Hare gööööött dudes.. =) Puss


Kommentarer
Postat av: Sassa

Hejsan tjejen, jag hittade hit också :). Ha det bra. / Sara&Seb

2008-12-29 @ 18:25:27
URL: http://sebolofssonvikberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0