Vicky



Bjuder på en jätte gammal bild.. ;P

Jaa jag vet inte alls hur jag ska göra med denna blogg.. Det går så skit för mig här, tappar suget att skriva här för det är endå ingen som läser.. Har inte så mycket att skriva heller sen sist.. Har inte hänt nåt speciellt faktist.. Som vanligt.. =/ Är så less.. Är less på att leva som jag gör. Det blir aldrig bättre heller, hur mycket jag än försöker och kämpar så blir det inte bättre.. Kommer det bli bättre då? Jaa jag vet inte alls jah.. Jag vill verkligen inte tappa min glöd heller.. =( Men men man får väl se vad tiden visar som vanligt.. =/ man märker att man inte har speciellt många vänner.. Faan ingen som hör av sig till mig.. Förutom om dom vill ha nåt eller hjälp eller skjuss.. Kul näe.. Men men.. Jag finns där alltid.. Säger inte Nej.. Är väl därför kanske, har ingen aning alls ja.. =/ Aja har inge mer att säga.. Får väl se när nästa inlägg kommer..

Hare så bra... Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Määäh! Säg inte så! Jag kikar ju in fast jag skriver sällan =) GOD JUL på dig tjejen!

2008-12-23 @ 21:35:08
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0