Vicky

Hallå!

Jag får börjar skriva lite oftare så jag slipper skriva så himla mycket på en gång.. ;P
Idag har jag inte gjort så himla mycket, vaknade tjugo över ett, det var skönt. =) Så låg jag och kollade på film kung fu pandan. Det är en film jag rekomenderar, den var ju hur bra och rolig som helst ju.. ;P Sen gick man och duschade och gjorde sig iordning. Sen for man till birsta med föräldrarna. Och man fick ett par jeans och ett linne från sin älskade pappa. Tack pappa det var jätte snällt. Förstår inte varför han är så snäll och handlar åt mig så mycket nu helt plötsligt. Men det är jätte snällt, jag uppskattar det verkligen. =)

Sen åkte man och åt pizza med mammsen och pappsen ja och självklart älsklingen, vi åt på Remini och det var så jäkla gott ska jag säga er, det var länge sen man åt en pizza nu, så ibland måste man få unna sig. Eller hur? ;P Sen så vart det en liten film med älsklingen, the eye med jessica alba och det var inte riktigt min film. Före drar faktiskt komedier, romatik, thriller och såna filmer.. =D Det är roligare. Det ska vara kul att titta på film tycker jag.. ;P

Aja, nu ska jag titta lite mera på datorn, se blir det bums i säng. =) Man börjar ju bli en del trött nu. =)
Sov så gott kära läsare. =)

Massa kramar Vicky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0