Det var ett tag sen man skrev!

Hallå!
Det var ett tag sen man skrev här, men man har haft så jäkla mycket att göra ju.. =P I helgen har det varit en jobbig helg.. Tomas pappa hade anordnat en pimpel tävling SM dessutom.. Så man hade sovit 6 timmar på två dygn, så man var rätt sliten och är rätt sliten ÄN. Sen så fick man inte så jäkla mycket beröm heller, när man slitit häcken av mig.. Men men, that life.. Sen så Tomas pappa informerade inte oss så himla mycket heller så när vi kom dit på lördag morgon, så fick vi ta reda på själva vad vi skulle göra. Allt vart bara strul, så man vart lite less.. Sen bråkade Tomas på en så det var mycket.. Men men, orka prata om det.. Haha.. Hoppas ni hade det trevligare i alla fall... =D Så nu i veckan blir det lugna gatan för mig.. =P Får väl se om man kanske ska gå ut i helgen och dansa loss lite.. ;P Jo har håll i tungan nu med.. ;P Och det har läkt jätte bra än så länge. Peppar peppar ta i trä för det.. ;P Men har som sakt bara haft det i 3 veckor på Torsdag. Så man har håll i näsan, navel och tunga.. Så nu blir det absolut inge mera. Förhoppningsvis blir det en till tatuering nästa gång i stället.. ;P Saknar att umgås med Linda rauta.. =( Saknar dig gumman, du är alltid lika glad.. Saknar att dansa med dig på BK med.. =D Och snacka lite skit. =D Nu har det kommit lite snö med, så mab kan köra lite skoooooooooooooooooter.. =D Har längtat efter det.. Men känns som att snön kan försvinna nu för den kommer typ ligga bara i 2 veckor kanske.. Då kan det lika gärna vara vår.. ;P Men men jag ska inte klaga. ;D jaja nu ska jag ta och lägga mig är så trött efter helgen än, fast jag sov från tolv i natt till halv tre. Fast vaknade till runt tio halv elva och va pigg, men kände för att sova utidag.. ;P Aja, ni får sova så gott så skriver jag mer imorrn.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0