Det var inte igår.. ;P

Tjenare!

Det var ett tag sen jag skrev nu, IGEN säg.. ;P Jag har inte gjort så mycket i Påsk faktiskt. Har väl ätit påskmiddag hos svärföräldrarna och det var sketa mysigt. Sen så klippte jag mig i torsdags med.. =D var på tiden, håret är så jäkla slitet, eller det var.. =/ Men nu ser det friskt ut igen.. =) Sen var jag ut på krogen i Lördags och det bar värdelöst, trodde faktiskt det skulle vara bättre än vad det var.. Sen igår åt jag också middag med svärföräldrarna och kollade på hockey Timrå mot HV71 och Timrå vann.. HAHA KUNG.. =D Idag var jag iväg med mamma på sjukhuset sen var vi och handlade på ica Maxi.. Fick en plåmbok eller hur det stavas, och sen fick jag tre par strumpor med. =) Tack mamma.. =) Sen bjöd hon på fika med på sjukhuset.. =) Var jobbigt att va på sjukhuset, tänkte på tomas farmor att hon låg där och att jag ville hälsa på henne, men hon är ju borta.. =( Och snart ska man på kung fu träningen som börjar åtta och slutar halv tio.. Man kommer hem så sent.. =( Men men..

Imorrn ska jag på sjukhuset och prata om min medicin som jag äter. =/ Får se hur det går. Sen på Tosdag tänkte jag gå på stan och handla lite. Vill göra det denna månad har inte gjort det nu på 2 månader, faan håller ju på gå av i mitten.. ;P Älskar att shoppa.. =D

Snacka om att vinter kommer fööööööööööööööörsent.. Det är inge kul alls.. Jag älskar snö, men faan i Mars ska det vara vår.. Kallt och jävligt nu, känns inte rätt alls heller.. Men sommarnen kommer snart.. =P Så man måste börja träna sig i form för man vill ju inte se ut som en köttbulle på stranden heller.. haha.. =P

Näe nu ska jag sätta igång med maten så man får någon middag i magen.. =) Ska göra kassler med ris och beasås och sallad så klart.. Ska bli sååååååå gott.. =D  Men får se om jag skriver ett till inlägg ikväll eller inte.. =P
Så hej dååååååååååå.... =)

image3
Vi som vanligt.. =D Älskar varandra mest av allt.. ;P


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

Söta ni är! :) Vad äter du för medecin, eller varför? :/ jag håller med dig om att snön kan DRA! vill ha sommmmmmmar!

2008-03-26 @ 22:30:27
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0