Välkommen till min nya blogg!

Hallå..

Välkommen till min nya blogg.. Haha.. Måste skaffa mig en såna hära ju, jag tycker ju om att skriva.. =D I helgen har man haft det bra faktiskt. Fredagen vart väldigt lugn och igår var man ute och körde lite skoter med några polare.. Vi var närmare 10 pers. =P Sen efter det vart det utgång. =) Med min älskade pojkvän, och mina älskade vänner. =) Sen var vi till Tomas föräldrar och morbror.. Haha där var det fylla i alla fall, dom var kanon.. =D Näe där var det roligt. man kom inte i säng förns jaa, halv sex imorse.. =P Sen idag blir det nog hur lugnt som helst. Skönt.. Skönt att bara sitta hemma och mysa med pojkvänen. =)  Herregud vilken människa man pratade med nyss, sitter och säger att jag är hora, och en stor idiot för att jag är sjukskriven.. Haha är man en idiot för det? Fyfan, trycker ner mig jaa MINST 1 gång i månaden.. Jaja nog snackat om den idioten själv.. Ska snart åka till mina kära föräldrar jälv, och prata lite med dom.. Om detta som hänt.. haha.. Jaa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera.. =P Får kanske skriva ett till inlägg ikväll, då denna dag har gått med.. =P
Ni får hade så bra så länge.. =D

image1
Älskar dig mest av allt Tomas, du stöttar mig i allt.. =) Mitt ljus.

Kommentarer
Postat av: Linda

fint kort gumman :)

2008-03-11 @ 00:05:03
URL: http://lillrauta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0