Vicky




Hihi, Kitty och jag ligger och myser.. Min arm ser ut som ett fettberg, men det bju jag på.. ;P
Jag skrev ingenting igår för det var så sent. Vi gjorde inget speciellt. Älsko tränade igår för första gången på läääänge.. ;P Och imorrn be ge vi oss och shoppa julklappar.. =) Så man har det under stökat.. =D Känns piss att skriva i bloggen, för att mina besökar siffror har sjunkigt rejält, så funderar stark på att lägga ner det hära.. Finns ingen anledning till det om ingen besöker tycker jag.. =/ Men men.. Får se vad som händer med det.. Vad händer det för er i helgen då? Själv så vet jag inte.. Hoppas på att få gå ut på krogen och dansa järnet för en gångsskull.. =) Men får väl se vad som blir av med det med.. =/ Aja, Näe nu ska jag spela lite sen blir det att sussa.. Ska upp någonlunda tid i morgon faktiskt.. =)

Men Puss på er så länge. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0