Vicky



Jaa fy skäms på mig, jag som sa att jag skulle skriva senare i förgår. Men gjorde inte det. Och helt ärligt så har jag ingen bra ursäkt heller.. =/ Men heej jag skriver ju nu.. =D Idag har jag inte gjort så mycket, har umgåts med go Jenny, Stefan, Svämor Maria, svärmor Anders, älsklingen och Micke.. Vi var i essvik hos tomas föräldrar och spelade poker.. Vi hade det helt enkelt bara mysigt och pratade massa skit. =) Och i morgon ska vi vara med hellsen, micke och massa andra och kolla på ishockey hos hellsen tror jag. Sen på kvällen drar vi till Eveline i björkön för hon ska ha stor fest där för hon fyller nämligen 18 ååååååååååååååååår.. =D Stor tjejen.. =) Jaa och söndag lär väl sluta med film kväll och mys bara.. Men ska försöka skriva oftare för min statistik har ju gått upp här. Det är ju sketa KUL.. Och hoppas det blir mer som läser... =D Men nu ska jag gå och lägga mig... =) Ny dag i morgon.. ;P

Puuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0