Vicky


Jaa idag är det fredag, så det menas med att det är stoooooooooooor jäkla festen idag.. Ser fram imot det, men hoppas det inte blir massa bråk och tjaffs bara.. Men helt ärligt så brukar det inte bli det nu för tiden.. =) Jaa jag som skulle sola idag, men se vad klockan är nu, föööööööör mycket.. Festen börjar sju, man vill ju duscha och göra sig klar innan så man hinner inte med solning.. Typiskt. Man vaknar ju så sjukt sent hela tiden.. Är så less på det. Jag kan verkligen inte sova på nätterna, jag somnar sex eller sju på morgonen. Det är väl då man ska kliva upp.. Eller hur? Näe för mig är det tvärtom, jag går och lägger mig då. Det spelar ingen roll hur tidigt på kvällen jag lägger mig så somnar jag lik förbaskat så sent/tidigt.. =( Men men.. Min kära farmor ligger på sjukhuset med, hon hade fått gikt i sina fötter, man kan få det. Det brukar gå över efter ett tag. Men nu är det så att det inte gjort det på farmor så nu får hon ligga på sjukhus. Problemet är att farmor kan knappt gå pågrund av ena knät. Och sen dåligt hjärta på det.. Och kan inte gå.. Så hon kan ju inte anstränga sig för hjärtat.. Jaa bara massa tok.. Jag hoppas verkligen hon blir bra igen.. Vill inte förlora några nära mera nu.. Nu får det fan i mig räcka med det. Kan man inte få lugn oh ro någon gång kanske? Men men.. Ja så ligger det till där..

   

Malin, jag finns här för dig.. Det vet du att jag gör.. Gör ALLT för dig, då menar jag ALLT... Vet inte vad jag skulle göra utan denna stumpan.. Hon stöttar mig i alla väder, saknar dig sååå.. Var är den roliga tiden nu mera som vi hade? I miss that.. Men allt kan inte vara som för, oavsätt hur mycket man vill det, så går det inte.. Tyvärr.. =( Men det räcker för mig att du finns vid min sida och älskar mig för den jag är.. För det gör jag med dig. Vill aldrig förlora dig.. Skulle kunna dö för dig med.. Jag vill bara att du ska må bra och vara lycklig.. För du förtjänar verkligen det.. Jag vet att du kommer bli det med tiden.. I know that.. För att den killen som kommer få dig, kommer vara så förbannat rädd om dig då.. You and me sis..



Jaja nog pratat om det hära.. Nu ska jag ta och duscha och göra mig i ordning som man har det gjort i alla fall.. =P Sen bär det åt till middag och sen festen.. Och NEJ jag dricker inte.. Har inte druckit på jag vet inte hur många år.. Så jag är nykterist.. Låter fjantigt när jag säger så dära, men är det.. Och jag har det KULARE nu än när jag drack. Helt ärligt.. =D Menmen, man kanske hinner sola ändå.. ;P Hoppas det.. Annars blir det imorrn.. =) Men men, nu ska jag dra mig, så får vi höras mera under helgen.. och hoppas ni får en super trevlig helg ni med.. =)

Ha det bra allesammans så hörs vi.. =)
Puuuuuuss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0