Vicky

Hejsan på er!

Nu är jag uppe så hära sent igen.. ;P Men nu tror jag att jag är klar med bloggen i alla fall.. =) Ni får jätte gärna säga till om det är något ni tycker jag ska ändra eller fixa till.. =) Det uppskattar jag bara.. Jaa, idag har jag varit med Stefan och Jenny.. Vi var till Jennys mamma och drack kaffe och surrade lite skit.. Det var trevlands.. =) Så Kitty fick härja lite med Wilma där med.. Det är den enda hunden hon busar med.. Konstigt är säkert för hon är så himla lite igenfört med dom andra hundarna hon träffar.. Hon är ju som en valp för dom.. haha.. Fast hon är oftast äldre. ;P Näe men det är kul att se henne att få leka med någon annan hund. Jag kan ju inte leka med henne likadant som hon leker med andra hundar heller.. ;P Ja.. Och efter det så for vi och skjusade hem jenny och stefan, sen for vi vidare till Ovansjö och tog det lugnt. Sen någon timme senare var vi tvungen att åka igen för då hade vi barnträning i kung fu.. Så Jenny och Stefan följde med, dom gjorde oss sällskap. Men vi var väl inte så sociala, men dom fick i alla fall sen vad barna fick göra.. ;P Stefan och Jenny tyckte det var lite kul att titta på i alla fall. Det är huvudsaken.. ;P I morgon har jag ingen aning alls vad som händer och sker.. Tar jag då.. =) Till helgen blir det stor fest här ute i Njurunda, så den ska man förmodligen gå på.. =) Hoppas man får dansa då, för det var som sakt ett himlans bra tag sen jag dansade.. =( Älskar att dansa, bästa som finns.. =) Näe, nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling, han ligger nämligen där och väntar på mig.. =) Gosproppen min.. =) Älskar honom så sjukt mycket. Och sen ska väl Kitty komma och lägga sig mellan oss och sova.. =) Men det är bara mysigt.. Då har jag hela min lilla familj där.. =) Min egna. Sen har jag ju mamma, pappa och brorsan.. =) Men jaja, nu ska jag sluta surra massa skit.. Men skriver förmodligen mera imorrn.. =) Jaa..

Så god natt då.. =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0