Vicky




Så hära har jag kunnat legat hela helgen faktiskt.. Det har faan bara varit en piss helg, inte har man haft kul i alla fall.. =( Okej, fredags var kul faktiskt. Men det var typ 23.00 till 01.00 sen var det roliga slut.. Men men, man måste ju ha såna hära dagar. Men jag har det faan i mig JÄMT det.. Börjar bli så less på det.. =( Idag har Tomas och jag hjälp Stefan och Jenny med deras flytt.. Men fortsätter i morgon. Älskar att vara med dom myspropparna.. =) Fast jag driver stefan till vansine ibland. Men han vet att jag inte menar nåt illa.. (Hoppas jag i alla fall). Sen efter vi hjälpte dom for vi in till stan och hämtade go Malin och for till Max och åt middag klockan halv nio på kvällen.. haha.. Näe det där måste det bli ändring på.. Faan kan inte äta på kvällarna, det är inte bra bra för kroppen.. =/ Och HEMMAMAT måste det bli mera av.. ;P Men tycker inte om att laga mat nu mera. Tyckte det var roligt förut.. Men inte nu.. =( Saknar mitt gamla jag ju.. =( Jaja... Näe så det är de jag gjort idag.. Vet inte vad jag ska skriva mera.. ;P Längtar lite tills i morgon så man får umgås med Jenny och Stefan lite. Så man blir på bättre humör.. Känner mig så deppig, men det är väl inte ovanligt va? Tycker jag jämt gnäller.. Men men.. jaja, jag tror det var allt för mig ikväll.. Skriver väl mera i morgon.. =)

Ha det så bra bloggare..
Puuuuuuuuss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0