Vicky



Jaa, vad ska jag skriva? Allt känns tomt.. Kommer det någonsin bli som förr? Eller kommer det förbli så hära? Jag vet ingenting längre. Två nära personer säker samma sak om mig. Att jag är värdelös, dom säger det inte rakt ut, men man hör det mellan raderna. Inte du Malin. Du skulle nog aldrig säga så om mig. Jag vet helt ärligt inte vart jag ska ta vägen.. Nu ett bra tag har allt varit, tomt och jobbigt. Ni ser ingenting, för jag döljer så jävla bra, någonting jag är bra på i alla fall... Men tycker inte om att visa sånt för anmälheten. Det är inte så konstigt. Men men, jag döljer säkert det för mig själv med, för att jag vill att allt ska bli som förr. Men men.. Life goes on, eller hur? Jag hoppas bara det blir bra igen. Känner mig så förbannat värdelös bara. Men men, så jag känner mig som denna miranda nallen. Har gjort det ett tag. =/ Men men.. Nu ska vi inte prata om det mera.. ;P Denna halloween har varit sämst. För att några vänner till tomas och mig, svek oss som vanligt. men det är ingen ovanligt om jag säger så.. Men man blir ju besviken ändå.. Men men.. Att folk aldrig lär sig.. Jaja, nu ska jag nog ta och lägga mig.. Men ha det så bra.. Så skriver jag snart igen... ;P

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0