Hårvård

Erbjudande hos Lyko.se




Om ni har missat Lykos nya erbjudande för Loreal professional-serierna, så får reda på det här. Jag funderar själv på att utnyttja erbjudandet faktiskt och klicka hem min favorit-serie Absolute Repair. MEN, jag behöver verkligen inte schampoot, har ju 2 liter av det hemma. Kanske säljer jag det billigt i bloggen, annars beställer jag endast en 500ml inpackning - det går alltid åt.

Dessa serier finns att välja på;

Loreal Intense repair
Näring till naturligt torrt hår

Loreal Absolut repair
Återuppbyggande schampo för mycket skadat hår.

Loreal Lumino Contras
Unik teknologi som möjliggör en selektiv vård av slingat hår.

Loreal Vitamino Color
loreal Vitamino color schampo normalt hår, färgen skyddas och bevaras längre (Använder denna själv, och den är super bra.)

(NY serie!) Loreal Liss Ultime
Mjukgör, utjämnar och disciplinerar hår som är frissigt och svårkontrollerat. Håret blir lätt att reda ut och att forma.

(Har tagit denna sida av Lily..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0