Vicky

HALLÅ!!! =)

Nu ni, Nu har man gjort en förändring på sig själv i alla fall.. Alltid lika kul.. =D Och är nöjd med. =) Har förlängt håret, blivit brunett och ska snart åka och klippa mig. Har nämligen tid kvart i tolv.. Hoppas det blir super.. =) Sen ska jag åka och vacinera min vovve Kitty efter klippningen. Älskade babe min.. =) Ikväll har jag ingen aning om alls vad som händer. ;P Men slutar säkert bra.. Eller vad säger ni? I morgon ska man på 35 års-kalas i alla fall. Roligt. Med massa go mat. *MUMS* Som Ewwe säger.. ;P Måste fan ta mig tid och åka och hälsa på henne och rasmus. =) Eller hur Gumman? =D Aja jag tror jag sätter ut en bild senare på hur jag ser ut.. ;P

Pussen så länge då.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0