Vicky



Här kommer en bild jag lovat er för länge sen.. Men som sakt har haft mycket att göra i helgen. ;P Så nu vet ni hur jag ser ut.. =) Varför måste livet vara piss för? Nu slänger mamma nästan ut mig. Alla mina vinter kläder och skor slängde hon i mitt rum. För hon städat hallen. Men är inte hallen gjord för att förvara sånt där? Sen så sa hon en gång med föra veckan kanske, jaa jag kommer inte ihåg vad hon sa riktigt, men tog det att hon slängde ut mig. Härligt stöd man får från sin egna mamma va? När man verkligen behöver det... Näe, och allt är bara skit. Vill inte ta upp det privataste här, för någonting måste man få ha för sig själv och dom närmaste. Var på 35års fest i Lördag, det var god mat.. *MUMS* Men kvällen slutade vilket fall som helst, SKIT.. Vart massa tjaffs överallt. Men men.. Och det var vuxna dessutom.. haha.. Aja, jag har inge mer att skriva. Älskar min Älskling mest av allt i alla fall..

Kraaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0