Vicky



Tänk om man kunde berätta för en person hur mycket man älskar den. Och tänk om man kunde visa hur mycket man älskar personen. Men jag kan verken visa eller berätta. Försöker men går inte. Hur ska då personen veta hur mycket jag älskar han? Jag tror faktiskt ingen kan berätta och visa hur mycket man älskar någon... Jag tror inte det. Man kan visa en del, men inte allt... Eller har jag fel? Kärlek är verkligen komplicerat lika så känslor. Men det är såååå jävla underbart och sån jävla underbar känsla att vara kär, lycklig och älskad av den man älskar mest av allt.. Jag är så glad att jag har dig Tomas ström i mitt liv. Du står alltid där vid min sida oavsätt vad. Det är kärlek... Jag älskar dig så förbannat mycket. Bara du visste. Jag kan säga jag älskar dig tusen gånger men det kommer aldrig räcka till.... När allt känns hopplöst, så gör du så att det inte känns som så... Det uppskattar jag så förbaskat mycket, bara du visste. Fast jag mår så jävla dåligt nu, så på nåt vis mår jag bra, för att du finns... Du är ljuset i mitt mörker, du läker mina sår, du torkar mina tårar, du lyssnar, du tröstar, du finns och du är min ängel. Och jag ääääääääääääälskar dig.. Vill aldrig förlora dig..

Din Vicky....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0