Vicky



Har har ni lite bilder sen vi var ute och red på sjön Maja och jag, Älsklingen som knäpper bilderna..=)


Här har ni mig först och sen Maja bakom.  Här har ni mitt fika som Älsklingen och jag åt i Soleffteå.
 (klicka på bilden för att få den större..)   

Ojoj nu var det ett tag sen, huvva.. Sen i lördags.. Det har varit lite väl mycket sen dess.. =P I Söndags vart det lugna gatan var ju ut i Lördags så.. =) I Måndags var ju ute och red med Maja och det var ju stört mysigt.. =) Måste göra om det nå mera..=) Sen hade vi tvättstuga.. =P Och igår var jag till Soleffeå med pappa för han skulle operera sitt öga.. (Han är blind på det) han opererade sin skelning på ögat bara.. Så vi får sex på morgonen och kom hem åtta på kvällen så man var rätt färdig igår.. =/ Men allting gick bra, han vart ju nerf sövd så han var väääääääääldigt trött när han väl vaknade.. Idag vet jag inte riktigt hur det är med honom, han ligger fortfarande kvar i sängen.. Ska kolla om han vill ha värktabletterna snart, tänkte jag.. Han lär ju ha ont i ögat, stackars pappsen.. Men det går väl över snart. =) Själv håller man på att bli sjuk känner jag. Inge kul alls.. =( Men men... Och idag tänker jag bara ta det lugnt.. Känner verkligen bara för att ligga och mysa framför tv en så.. Men vill umgås med Maja med.. Vet inte med den tjejen är bara för go... Har saknat henne faktiskt.. Ringde henne heeela dagen igår... =) Majabuuuuuuuuuus.. =D Jaja nog svammlat, nu ska jag hitta på nåt.. Sitter väl kvar här som vanligt.. ;P Men ska försöka skriva senare.. =)

Ha en bra dag idag... =)
Puuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0