Vicky


Jaa, nu var det någon dag sen jag skrev. Men det har varit mycket nu kan jag säga er.. =( Igår fick min kära mamma åka in på sjukhuset och vart inlagd, för att hennes blodvärden är inte som dom ska och pulsen är skyhög på henne.. Och dom vet inte vad det är som vanligt på detta jävla Sundsvalls sjukhus.. Jag hatar detta sjukhus dom kan ju fan ingenting där... >=( Jaa så jag var på sjukhuset hela kvällen igår med mamma.. Sen for man hem och åt middag och hade tvättstuga, men somna ifrån tvättstugen var helt slut igår. Så klockan halv ett for vi och hämtade tvätten och la sig sen. Så jag vaknade kring åtta nio i morse och var pigg.. Känns skönt att vakna tidigt nu.. Så man inte sover bort hela dagarna som vanligt.. =P Pappa var ju upp till Umeå sjukhus igår han med.. Han har ju fått massa allergi från sitt jobb.. Som nickel och skit.. Och nickel är det ju tammefaan i allting nu förtiden med.. Så jaa, det var som sakt en jobbigt dag igår. Och Anna go gumman är så himla go hjärtad så det finns inte. Kollade på engång hur det var med mig.. Brorsan har verkligen hittat en dunder tjej nu måste jag ju säga. Finns bara goda sidor hos denna människa.. =) Jaa idag blir det nog lugna gatan, men funderar på gå på stan en stund med, men får se hur det blir med det.. =P Jaa nu vill jag bara veta vad det är för fel på min mamma.. Hon och jag kommer inte bra överens nu mera, men hon är min mamma och jag kan verkligen avsky henne ibland, men älskar henne för det.. Kommer alltid älska mina föräldrar oavsätt vad. Dom finns alltid vid din sida. =) Men jag hoppas det inte är nåt allvarligt med mammsen, får hoppas på det i alla fall.. Men men det kan ju vara vad som helst som sakt.. =/ Men jaja, nu ska jag sätta min i vardagsrummet med Tomas och pappa tänkte jag.. =P Innan pappa somnar, hör han gäspa hela tiden med.. =P Jaja, jag skriver förhoppningsvis senare.. ;P

Hörs senare, puuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet väl att det bara är att höra av dig om du behöver prata om nåt. Hjälper så gärna till om det går. Puss på dig!

2009-02-09 @ 21:19:21
URL: http://yvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0