Vicky


God förmiddag eller vad jag ska säga till er.. hehe... Igår var det en mysig kväll, var nämligen till brorsan, Anna, Emelie och Mats.. Mats har en stuga en bit bort från vårat hus, så vi for dit och satt och surra massa skit och myste framför elden.. Tok mysigt.. Ja och Tomas och Olven körde sina fyrhjulingar dit medans jag körde Tomas skoter eftersom min är mongo nu.. ;P Och idag vet jag inte vad som väntas.. Ska åka in till kvissle nu och äta frukost eller fika eller vad man ska säga, har ju varit vaken en tag så.. =P Men men jaja, Älsklingen står här och stressar mig, vet inte varför.. Hungrig kanske.. Aja men jag skriver senare förmodligen.. =)

Höres senare dudees
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0