Vicky


Så nu har man kommit hem från stan och barnträningen.. Hittade en tjocktröja på wear it på rea dessutom.. =P Sen köpte jag ett par svarta leggings på Gina tricot, för mina gamla är vääääääääääääl använda så nu var det på tiden med NYA.. =) Sen köpte jag inge mera.. =P Va mest och kollade runt, är så sällan man är i stan föredrar birsta istället nu mera.. Jaja, det blir ett litet inlägg nu för jag är så himla trött ska göra mig i ordning till sängen och sussa.. Ska bli så skööönt.. =) Är så härligt att vakna tidigt på morrnarna.. Speciellt om det är SOOOOL... =D Aja GOD NATT på er sötisar.. Skriver nåt i morgon.. =)

Natti natti
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0