Vicky



Bjuder på en härlig bild, denna vinterkalla natten.. =)

Ja, det var inte igår de.. =P Har haft en del att göra.. Var med pappa till Soleffteå idag igen, han skulle gå på efterkontroll.. Men allt vara bara bra sa läkaren så.. Så det kändes skönt att höra.. =) Har faktiskt inte så himla mycket att säga, förutom att man kämpar på med allt.. =) Ja Maria såg att du hade lämnat en kommentar.. =) Jag har släppt in Tomas så djupt in i mitt hjärta som det går.. Men, som sakt Tomas kan bara stötta mig, men det är hur bra som helst.. Men har en annan person som trycker ner en här hemma... Sen så går jag och pratar med en psykolog som jag gjort i över 2 år nu. Men hon som jag hade har gått i pansion (eller hur det stavas) så jag skulle få en ny denna månad men ingen har hört av sig som vanligt, så blir att ringa läkaren min.. Men men, jaja nu vet du det.. =) Nu tänkte jag faktiskt ta och lägga mig, är sketa trött... =) Klev upp halv åtta imorse så.. =) Men vi hörs..

Puuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0