Vicky


Jag har så himla mycket funderingar, om allt, om livet, om framtiden ALLT... Hur allt kommer att blir och sluta i denna värld. Är det normalt? Det enda jag gör hela tiden är att fundera och fundera.. Funderar om man gjort rätt val i livet med.. Eller om man börjar ångra sig nu. Jag vet inte.. Jag är riktigt förvirrad om man säger så. Jag vill bara att allt ska bli bra igen. Är det för mycket begärt? Ibland börjar jag fundera om det är verkligen det. Jag blir bara ledsen och får panik på detta lilla jag sakt nu.. Tänk er då en hel dag av funderingar? Ursa.. Tankarna går kan jag säga er.. Haha man börjar väl bli gammal, eller jaa.. Man börjar väl tänka på framtiden. Inte vill jag det, jag vill göra en massa saker innan man ska börja tänka på den.. =/ Men men någon gång är första gången.. Och det är bättre att ångra någonting man gjort än man inte har gjort.. Eller hur? Man lär sig av sina misstag.. Aja nog pratat om detta innan jag gör ER förvirrad.. ;P

Jag skrev för ett tag sen att jag skulle berätta vad jag tyckte om BH:n och stövlarna jag fått hem. BH:n är jag suuuuuuuuuuuper nöjd med, värt varenda krona.. =) Den kan ni hitta på denna länk: http://www.kroppsnara.se/index.php. Sen stövlarna har jag inte fått ÄN, men dom säger att dom ska skicka dom mitten på nästa vecka så det ska bli intressant och se vad det är för nåt, så får skriva nåt då till er så ni får se.. =) Jaa, det var nog allt.. ;P Får se när jag skriver nästa gång.. Ska försöka skriva varje dag nu faktiskt.. Några rader kan man ju skriva.. ;P Men nu ska jag göra mig iordning tänkte jag.. ;/

Men ha det så bra kära bloggare..
Puuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0