Vicky


   
(Klicka på bilderna så blir dom större.)

Det var ett tag sen.. Kommer ett litet inlägg här.. Som ni ser på bilderna så är det på min älskade vovve och mig. Jag fattar inte hur man kan älska en hund så här sjukt mycket.. Hon är faan min bäbis. Som ni ser. ;P Är så himla glad över att jag skaffade henne.. Hon är en av det bästa som hänt mig i mitt liv kan jag säga er. Kitty får en alltid glad oavsätt om man är arg, ledsen, besviken you name it.. Så gör hon en så mycket gladare med hennes närhet. =) Tror det inte finns någon som inte tycker om henne.. (Som har träffat henne). Min älskade sambo, sa att när jag skulle skaffa henne, så sa han du får sköta allt. Jaa det var bara negativa saker.. Vem är det som myser med henne när han vaknar? Jo HAN. Vem är det som brukar gå ut med henne då och då? Jo HAN.. haha, så nu är det hans och min bäbis.. =) Sp man kan säga att jag har en lite familj. =)Har ni ett djur som ni älskar så hära mycket? Skriv och berätta hur ni känner med. =) Skulle vara kul.. =) Näe NUUUUUUUUUU är klockan mycket.. Ska sussa, men skriver nåt mera framöver.. =)

Ha det så bra mina vänner..
Puuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0