Vicky




Faan vad less jag är nu.. *URS* Varför gör du så här mot mig för? Du skiter ju totalt i mig.. Och jag bara väntar och väntar på DIG.. Och på att det ska bli bättre.. Men jag börjar tvivla på att det kommer bli det.. Jag är fan inte värd denna skit.. Har stått ut med den braaaaaaaaa länge nu. Men det ser du fan inte.. Du ser bara mina fel och vad jag gör för fel.. Men DU rå? Faan vad jag hatar det här skit livet.. Varför ska det vara så svårt JÄMT för????? Varför ska ALLT gå imot mig hela tiden för? VARFÖR händer allt mig?? Varför kan det inte hända något bra för? *tårar* Blääääääääääää för detta skit.. URS.....

Ja igår gjorde jag ingenting, hade tvättstuga på kvällen.. Och idag blir nog samma sak, förutom tvättstugan.. ;P Ska fixa nå käk snart, för är dö hungrig.. Och Tomas han får hitta på vad f*n han vill.. Bryr mig inte.. Sen ska jag nog lägga mig.. För allt man gör är bara feeeeeel.. Aja nu ska ni inte få höra mer på mitt gnäll, men var skönt att få skriva av sig lite..

Hörde att min kära Faster Ann läser min blogg med.. Mamman till Sandra.. Kul.. =) Dom var här hela familjen och kollade på valparna för en stund sen. Och dom tyckte dom var så söta.. =) Det var ju bra, för dom får inte vara fula.. ;P Så det var kul att träffa er.. Speciellt Henrik som jag så sällan ser.. =(

Aja hörs duuuuuuuuds.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0