Vicky


Jaha, jag skriver väl ett litet inlägg om dagen.. Vaknade sent idag som vanligt.. Hjälpte pappas bästa kompis med hans flaggstång.. Han hade problem med den så vi fick hjälpa till.. ;P Sen efter det så for vi och hämtade Zazza,Joel och Sabina, så for vi till berga och grillade sen for vi hem till dom och satt oss och kollade på film och myste på.. Det var trevlans.. =) Jaa, sen for vi hem och åkte iväg med pappa och tränade, och nu sitter jag här mitt i natten... Ska gå och lägga mig för tänkte försöka komma upp runt 10 imorrn i alla fall.. Måste få till sömnen någon j*vla gång.. Men det blir ju lixom aldrig av.. Och imorrn blir det barnträning med.. Sen vet jag inte.. Jaa, nu har jag inte så mycket att skriva så hare bra duuuuuuuds.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0