Vicky


   
Valparna

Har ju glömt visa bilder på valparna här hemma.. Min älskade Tik fick ju 3 hanar den 16 Maj.. =) Så dom är 5 veckor på Lördag.. =D Dom fick gå ut för första gången idag.. Haha.. Dom tyckte verkligen om det om jag säger så.. Speciellt den bruna.. =) Dom tre första bilderna är på dom två som jag ska sälja. Den som ligger och sover är den jag ska ha kvar själv. =) Men fick man bestämma så hade man alla kvar. Vill ju inte hä iväg någon av dom, men måste.. Är ju en maaaaassa jobb.. Aja.. Annars har dagen bara varit piss. Har haft så fruktansvärt tråkigt så det är inte sant. Men men.. Bara börja vänja sig.. =( Jaja nu ska jag ta och fortsätta kolla på nätet. Se om man hittar nåt fint. =D

Hare bra så länge duuuuuuuuds..

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Hej gumman! Gud vilka sööööta.. = ) Vad kommer dom små liven att kosta? Kram

2009-06-18 @ 21:36:56
URL: http://trollmorzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0