Vicky




Ursa, jag måste sätta ut annonsen på valparna.. BLÄ.. Tycker det är så himla jobbigt. *buhu* Har dragit ut på det i veckor nu.. =( Så får väl ta och göra det någon dag i veckan som kommer då... Jag hoppas verkligen att dom kommer komma till bra familjer.. Kommer se till det i alla fall.. Dom rakarna får en så himla glad och lycklig.. Huvva.. Jaa idag blir det lugna gatan som vanligt för min del.. haha.. Näe, men tror jag håller på sjuk igen.. BLÄ, hatar denna förkyldning.. =( Har ju satt sig i öronen som jag sa, så man har ju hur dåååååååligt som helst.. Blir ju bara värre och värre..=( Får åka på vårdcentralen på Måndag... =( Aja, du ska jag titta runt lite på nätet.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0