Vicky

Jag har ju glömt att visa bilden på kitty och pappan till valparna, så ni får se den nu i alla fall.. =)



Jaa också får ni lite på lillkillen som jag ska behålla själv.. =P Måste ta och komma på ett namn till honom.. =) Har ni några förslag kanske? Så kom gärna med dom. Uppskattas.. =) Haha titta första bilden, han ser ut som chefen själv.. ;P



Huvva vad jag älskar denna hund.. Han blir nog lika go som sin kära mamma.. =) Dom ger ju så himla mycket kärlek och glädje. =) Jaa hoppas ni gillar bilderna i alla fall.. Tycker det bivit trevligare att läsa min blogg nu när man har bilder hela tiden, eller vad säger ni? =)


Denna stämmer så himla mycket.. Läs den..

Jaa min dag har inte varit märkvärdig faktiskt.. Förutom att den känns som jag håller på bli döv.. Ena öra är inte som det ska efter denna skit förkyldning, det blir fan bara värre och värre.. Så blir att ringa vårdcentralen imorrn bitti.. =( Jag har bara varit hemma idag igen. Hann äta middag med älsklingen innan han skulle på jobbet.. Man hinner aldrig prata med honom heller.. =( Jag som brukar surra sönder öronen på honom.. ;P Jaha, det lär väl bli en sen natt i natt med.. Somna nämligen förut. Var så fruktansvärt trött.. bläää.. Men nu ska jag ta och kika på lite kläder på nätet.. ;P

Hörs duuuuuuds.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0