Vicky




Ja just nu sitter jag och lyssnar på denna låt.. Hatar detta liv, min kära mor trycker ner mig så förbannat mycket.. Ni ska bara veta.. Det ni ser är milt.. Och idag fick vi reda på att tomas moster har fått en strocke och det verkar vara allvarlig och hon är bara 40 år, så mamma vet om att vi inte mår så super bra idag, men tror ni hon bryr sig? Tror ni min mamma bryr sig hur JAG mår.. haha, näe.. Men det är tur att jag har min älskade pappa av mina föräldrar i alla fall.. Älskar dig pappa, jag vet att du läser mig blogg.. Utan dig och tomas så skulle jag ha varit borta förlänge sen.. <3 Menmen, sen r jag dö glad att jag har Zazza och Joel, jag tror inte dom förstår hur bra dom kan få mig att må.. *tårar* Jag hoppas vi alltid kommer vara vänner... *tårar* Jaja, jag vet att jag är en liten kärring som sitter och gråter, men allt är skit....... Och jag som skulle lägga mig tidigt idag.. Men tror ni det går bra att sova när man tänker på allt skit? Näe, det går ju inte så himla bra då.. Jag undrar hur länge man kommer att orka hålla ut.. Jag känner att jag håller på ge upp och jag vill inte det.. För då missar man så himla mycket... Aja, jag hoppas Zazza, Joel och Sabina kan följa med till Birsta i morgon så man får nåt annat att tänka på, och få vara glad för en stund.. <3 Men nu ska jag försöka sova..
Hörs duuuuuuuuuuds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0