Vicky




Ursa jag tror jag håller på bli sjuk eller nåt.. Känns inte bra i alla fall.. Halsbränna, ont i halsen rappar hela tiden, har inte sovit ett skit.. Jaa jag vet inte alls vad det är.. =( Inte vill jag bli sjuk mitt på sommaren.. =( Jaja, ska snart åka till Zazza och Joel och fika lite med dom, sen ska vi ta det lugna gatan och efter det blir det birsta.. För dom ville köpa färg.. Dom håller nämligen på att måla vardagsrummet, och det blir så j*vla snyggt.. =D Jaa, sen idag skulle Tomas greja med "bussen" sin, så jag blir nog bara hemma och försöker sova lite.. =P Sen imorrn börjar tomas sommarjobba på SCA så jag får lite långtråkigt då.. Men men det kan behövas ibland det med.. =P Aja nu ska jag göra mig klar och åka.. =)
Hörs duuuuuuuuuuds.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0