Vicky




Jaa det var inte igår jag skrev.. Ja jag har legat sjuk ett par dagar men nu är det bättre, nu sitter det bara i öronen och hosta.. Men annars så är det bra.. =) Jaa, vad har jag gjort, varit med Zazza och Joel och Sabina.. Haft det trevlig bara.. Vi har ju så mysigt och trevligt tillsammans vi fem.. =D Älskar dom människorna. <3 Jaa imorrn blir det Sättna för då får man köra drifting där så det vill Tomas göra.. Barnungen min, fast det är kul, men vet inte om jag ska göra det själv.. Vill inte skämma ut mig.. ;P Jag har suttit och skrivit annons på valparna idag.. FYFAAN vad det är jobbigt. Vill ju inte sälja dom ju.. =( Men måste, kan inte ha 4 hundar heller.. =( Hur mycket man än vill.. Men det blir en maaaaaaaassa jobb då.. Aja, så det har jag gjort, så jag ska lägga in en annons snart.. Jaa det var nog allt för i natt.. ;P Tänkte gå och lägga mig nu. Så hörs duuuuuuuuuds.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0