Vicky




Saknar min älskling så nåt fruktansvärt mycket just nu.. Vill bara ligga och hålla om honom nu.. =( Sällan jag saknar honom men när jag väl är ifrån honom så saknar jag han så nåt otroligt mycket.. =( Men det är väl bara bra va? ;P Jag hoppas han saknar mig lika mycket.. Om inte MERA.. ;D Jaja, igår så vart det att man färjade håret på Zazza, vart bra tycker jag, men tyckte synd om stackarn, vi vart klar efter ett och hon är inte van att vara vaken så länge.. Så hon var trööööööött.. Men men hon vart nöjd förutom att hon vill att slingorna ska bli ljusare.. =) Sen så var jag med Jennie hela dagen med och Zazza, Joel och Sabina så klart.. =) Jennie sov här hos mig och i natt så man slipper sova ensam. Man är ju inte van med det. Tomas brukar ju alltid sova med mig. =) Jaa, och idag så var jag hos farmor och rensade i rabaten, eftersom hon inte kan det själv nu mera.. =( Så Jennie fick följa med och hjälpa till.. =) Tänkte hjälpa Zazza med färjningen, men jag vart så färdig efter jag varit i solen hela dagen.. Så tänkte göra det imorrn om hon vill så klart. =) Jaa det var min helg det.. ;P Lugn, men bra.. Älskar att vara med Zazza så. Jag hoppas hon vet om det med. Hon står mig nära fast jag inte känt henne så länge.. Hehe, vet att du läser nu Zazza.  ;D Älskar dig jah.. Finns faan ingen bättre vän än dig.. Har inte känt dig så länge, men du betyder mycket för mig ändå. <3 Vet du det? Jajaja, ska sluta babbla.. ;P Men är bara stolt över att ha henne som vän. Och hennes familj då.. =D Jaja nu ska jag ta och sova tänkte jag, så min älskling kommer hem någon gång. Han kommer nämligen imorrn.. =) Så ha det bra duuuuuuds.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0