Vicky





Varför gör du så hära mot mig för? Är jag så himla dålig? Du vill att det ska sluta så hära va? Jag är inte förvånad alls.. För all den otur som jag har så är jag inte ett dug förvånad.. Såna som jag borde inte finnas på denna jord.. Men dom måste ju finnas med tydligen.. Hatar detta, hatar att känna och leva så hära. Men vem har sakt att livet är en dans på rosor? Det är det verkligen inte säger jag bara.. Allt går imot mig hela j*vla tiden. VARFÖR? Varför mig? Varför kan inte jag få vara lycklig någon gång för? Varför all denna j*vla skit? VARFÖR? Den frågan ställer jag mig jämt, VARFÖR... Tror ni jag får några svar? Näe.. Men men.. Nu ska jag göra annat.. Vill inte sitta och tänka en massa... Så Over and out..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0