Helgen



Goddag mina kära läsare..
Har inte skrivit nåt för jag har haft en del att göra i helgen om man säger så.. ;P Långfredagen, var vi ut på en sjö som heter kivan.. Och där var det fulla njurundabon.. HAHAHA... Kommer upp två bilder från den dagen.. ;P Sen ska jag se om jag får tag på bilder då jag varit på krogen med i helgen.. I fredags söp jag till lite väl.. haha.. Då spelade Nordman med på Memento.. Sen igår var vi ut med då ville pappa ut igen.. Men igår var det folk ute.. *HUVVA* Så får se om dom lagt ut bilder på hemsidan sen.. =P Denna helg har faktiskt varit helt okej måste jag säga. =) På Onsdag fyller Älsklingen 26 år med.. Så ska man få besök av massa släktingar.. hehe.. ;P Sen har jag inge mera planerat denna vecka.. Får se vad som händer och sker. Jo vi ska vara med Joel, Zazza och Sabina någon dag denna vecka i alla fall.. =D <3 Jaja nu ska jag vara social med Brorsan och Anna (brorsans tjej).. Vi har haft påskmiddag här hemma så nu blir det snart fika och kaffe.. =) Så jag kanske återkommer senare. Beror på om jag får tag på några bilder.. =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0